Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg få fat i dig?

Du kan sende os en e-mail på info@optics-spot.com, hvor vores kundeserviceteam vil være glade for at hjælpe dig med det, du har brug for.

Hvor sender I fra?

Vi sender fra Tjekkiet.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt., bedes du kontakte os med en sådan anmodning så hurtigt som muligt.

Når ordren er afsendt, kan vi ikke længere opfylde en sådan anmodning.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX).

Hvornår vil min ordre blive behandlet?

Alle ordrer håndteres og afsendes fra vores lager. Beregn venligst ekstra tid til behandling af din ordre i ferier og udsalgsperioder.

Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer vil blive behandlet inden for 1 arbejdsdag fra ordredatoen.

Bemærk venligst, at vi ikke sender i weekenden.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Det afhænger af den valgte forsendelsesservice. Hvis du vælger ekspresforsendelse, kan leveringen tage 2-3 dage. Hvis du vælger prioriteret forsendelsesmetode, kan det tage 14 til 21 dage. 

Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?

Hvis du ikke modtager din ordre inden for den lovede tidsramme, bedes du kontakte os på info@optics-spot.com, så løser vi problemet.

Vil jeg blive opkrævet told og skat?

Importafgifter, og relaterede toldgebyrer kan blive opkrævet, når din ordre ankommer til sin endelige destination., som bestemmes af dit lokale toldkontor.

Betaling af disse afgifter og skatter er dit ansvar og vil ikke blive dækket af os.

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldvæsenet i dit land.

For yderligere oplysninger om gebyrer, bedes du kontakte dit lokale toldkontor.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os på info@optics-spot.com, så fortæller vi dig, hvordan du skal gå frem.

Hvad hvis den/de vare(r), jeg har modtaget, er defekte/forkerte/beskadigede?

Kontakt os venligst, hvis du har modtaget varer, der er forkerte., mangler, og/eller defekt.

Angiv venligst dit ordrenummer, fotografier af varen/varerne og alle relaterede referencer, når du modtager din pakke.

Vi vil løse din sag så hurtigt som muligt.

Hvornår vil jeg modtage min refusion?

Alle refusioner krediteres din oprindelige betalingsform.

Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil refusionen blive sendt til den kortudstedende bank inden for 7-10 arbejdsdage efter modtagelsen af den returnerede vare eller annulleringsanmodningen.

Kontakt den kortudstedende bank med spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive bogført på din konto. Hvis du ikke har modtaget en kredit for din returnering endnu, er det her, hvad du skal gøre: Kontakt banken/kreditkortselskabet. Det kan tage noget tid, før refusionen er bogført på din konto.